چاپ لیبل پلمپ و گارنتی

برچسب پلمب چیست؟

لیبل پلمپ نوعی برچسب امنیتی هستند که دارای چسبندگی بسیار قوی بوده و با توجه به نوع و جنس و متریال هنگام کنده شدن یا خرد می‌شوند و از بین می‌روند و یا از خود اثر به جا می‌گذارند.

که در هر دو حالت در صورت اقدام جهت جدا نمودن برچسب ما متوجه آن می‌شویم که برچسب باطل شده است.

برچسب‌های امنیتی جهت استفاده به منظور پلمپ کالا‌هایی که امکان جعل و تقلب در آنها وجود دارد کاربرد دارند. همچنین جهت تامین امنیت و رد گیری اموال و وسایل هر شرکت، نیز می‌توان از این برچسب‌ها استفاده نمود.

به دلیل تعرفه مناسب این برچسب‌ها و در دسترسی آسان به آن به عنوان ایده آل ترین و بهترین گزینه برای حفاظت از کالا‌هایی مانند میز و صندلی ، لوازم اداری، لوازم الکترونیکی، کامپیوتر، سخت افزار و همچنین پلمپ انواع لوازم و بسته بندی‌ها است.

نکته بسیار مهم

مشتریان عزیز واژه لیبل پلمپ اشتباه است و با مراجعه به فرهنگ لغت در میابیم که واژه پلمب صحیح بوده. اما با توجه به جا افتادن کلمه پلمپ ما نیز این صفحه را با این واژه قابل جستجو قرار داده ایم.

چاپ انواع برچسب پلمپ گچی، هولوگرام، وید، شبرنگ اثر گذار و خرد شونده

جهت مشاوره انتخاب مناسبترین نوع لیبل مورد نیاز خود و سفارش برچسب پلمپ با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۴۴۳۸۵۶۴۷ – ۰۲۱۴۴۳۸۵۶۴۸

چاپ برچسب پلمپ گچی

برچسب گچی چسبندگی بسیار بالا داشته و به دلیل خاصیت خرد شوندگی آن؛ هنگام جدا سازی و کندن آن از سطح مورد نظر، برچسب خرد شده و از بین می‌رود.

به منظور این امر مشخص می‌شود که جهت جدا سازی لیبل اقدامی صورت گرفته است.

از این نوع برچسب جهت پلمب لوازمی چون؛ کیس کامپیوتر، موبایل، لوازم جانبی موبایل، لوازم الکترونیکی و موارد مشابه استفاده می‌شود.

چاپ برچسب پلمپ شبرنگ

این نوع لیبل همان جنس برچسبی است که به منظور شماره گذاری اموال به اصطلاح برچسب اموال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این جنس نیز مانند لیبل گچی چسبندگی بسیار بالا داشته و به دلیل خاصیت خرد شوندگی، همانند برچسب گچی هنگام اقدام جهت جدا سازی خرد شده و از بین می‌رود.

این نوع برچسب علاوه بر موارد استفاده‌ مشابه برچسب گچی؛ بیشتر به منظور شماره گذاری اموال و ابزار استفاده می‌شود. همچنین به دلیل ضد آب بودن این نوع برچسب جهت استفاده موارد، در محیط‌های خارجی زیر باران و آفتاب شرایط سخت کاربرد دارد.

چاپ لیبل پلمپ وید

این لیبل دارای چسبندگی بالا بوده و پس از چسباندن آن روی سطح مورد نظر هنگام اقدام جهت جدا سازی برچسب؛ موقع کنده شدن از خود بر روی سطح اثر به جا می‌گذارد و مشخص می‌شود که لیبل مخدوش شده است.

از این نوع برچسب جهت پلمپ موارد حساس استفاده می‌کنند، که نیاز است در اثر کوچکترین اقدامی جهت جدا سازی لیبل، برچسب مخدوش شود.

چاپ برچسب پلمپ هولوگرام تولید لیبل پلمب هالوگرام چاپ لاوین

چاپ برچسب هولوگرام

هولوگرام در واقع نوعی برچسب وید به شمار می‌رود، با این تفاوت که وید از جنس پی وی سی صدفی بوده اما هولوگرام جنس طلقی داشته.

این نوع لیبل همانند وید دارای چسبندگی بالا بوده و هنگام جدا سازی از خود اثر به جا می‌گذارد.

هولوگرام در دو مدل دو بعدی و سه بعدی چاپ و تولید می‌شود. در نوع دو بعدی دو نوع چسب: وید و تمپر موجود است، که در عملکرد تفاوتی نداشته فقط شکل ظاهری آن بعد از جدا سازی متفاوت است.

نوع سه بعدی آن شامل فراید پیچیده چاپ و تولید است که جلوه بسیار خاصی به هولوگرام داده و حالت عمق دار و به اصطلاح سه بعدی پیدا می‌کند. قبول سفارش هولوگرام سه بعدی نیازمند وجود شرایطی جهت سفارش آن است.

?>