چاپ لیبل پشت چسب دار

لیبل پشت چسب دار چیست؟

لیبل پشت چسب دار یا برچسب چسبانده شونده، یک نوع برچسب است که دارای چسب است و می‌توان آن را به سطوح مختلف چسباند. این برچسب‌ها معمولاً برای علامت‌گذاری و شناسایی محصولات، اطلاعات فنی یا تبلیغات استفاده می‌شوند. آنها در صنایع مختلف مانند صنعت بسته‌بندی، خرده فروشی، و تبلیغات استفاده می‌شوند.

برچسب‌های پشت چسب دار ممکن است اطلاعات مختلفی مانند نام محصول، بارکد، تاریخ انقضاء یا تولید، اطلاعات تغذیه، و شعارهای تبلیغاتی را شامل شوند. این برچسب‌ها می‌توانند به ترویج محصولات کمک کنند و همچنین به مصرف‌کننده اطلاعات لازم را در مورد محصول فراهم کنند.

کاربرد لیبل پشت چسب دار

لیبل پشت چسب دار یا برچسب چسبانده شونده در صنایع مختلف برای اهداف متنوعی استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای اصلی این لیبل‌ها عبارتند از:

  1. علامت‌گذاری محصولات: برچسب‌های پشت چسب دار بر روی محصولات چسبانده می‌شوند تا اطلاعات مختلفی مثل نام محصول، برند، ترکیبات، ویژگی‌ها و موارد مرتبط را نشان دهند.
  2. بسته‌بندی و انتقال: این برچسب‌ها برای علامت‌گذاری بسته‌بندی محصولات و همچنین برای تسهیل در انتقال و توزیع آنها استفاده می‌شوند. برچسب‌ها ممکن است شامل اطلاعات مانند وزن، ابعاد، راهنمای باز کردن بسته، و دیگر موارد مرتبط باشند.
  3. تبلیغات و برندینگ: برچسب‌های پشت چسب دار می‌توانند شامل لوگو، شعار، و اطلاعات تبلیغاتی باشند که به ترویج برند و تبلیغات محصول کمک می‌کنند.
  4. اطلاعات فنی و ایمنی: اطلاعات ایمنی، تاریخ انقضاء، ترکیبات محصول، و دستورالعمل‌های استفاده می‌توانند بر روی این برچسب‌ها نمایش داده شوند.
  5. قیمت‌گذاری و کدگذاری: بارکدها و اطلاعات دیگر برای مدیریت موجودی، پیگیری محصولات و قیمت‌گذاری ممکن است بر روی این لیبل‌ها قرار گیرند.
  6. مدیریت زنجیره تأمین: برچسب‌های پشت چسب دار می‌توانند برای پیگیری مراحل مختلف زنجیره تأمین، از تولید تا تحویل، مورد استفاده قرار گیرند.

کاربردهای لیبل پشت چسب دار در واقعیت بسیار گسترده است و به میزان زیادی به نوع صنعت و نیازهای خاص هر کاربرد مربوط می‌شود.

چاپ لیبل پشت چسب دار انواع برچسب در چاپ لاوین

لیبل و برچسب اموال

اينگونه برچسبها همانطور كه از اسمش پيداست براي اموال سازمانها و شرکتهای بزرگ استفاده می شود و همچنين همان بحث امنيتي برچسبهاي سكوريتي را دارا ميباشد ولی از نظر نوع جنس ضخیمتر از دیگر لیبلها می باشد. و دارای چسبندگی بسیار بالایی هستند که بعد از ۲۴ ساعت ( البته روی بعضی از سطوح خیلی سریعتر می چسبد و غیر قابل جدا کردن خواهد بود )،به هیچ عنوان قابل جدا شدن نمیباشد.در رنگهای مختلف میباشد ( آبی ، زرد ، نارنجی ، قرمز ، سبز ،نقره ای یا سفید )

اطلاعات بیشتر در باره برچسب اموال

لیبل و برچسب شیشه ای

لیبل یا برچسب شیشه ای بیشترین مصرف را در بخش خودرو دارد و اصولاً روی شیشه خودرو استفاده می‌شود.البته در شرکتهای ساخت شیشه و یاکارت ضمانت محصولات الکترونیکی هم استفاده دارد. لیبل شیشه ای بی‌رنگ بوده و از هر دو طرف، نوشته‌های روی آن مشخص می‌باشد. برچسب شیشه ای انواع مختلفی دارد :لیبل شیشه ای مات   |   لیبل شیشه ای سفید   

اطلاعات بیشتر درباره برچسب شیشه ای

لیبل و برچسب ژله ای

لیبل ژله ای (کریستالی) لیبلهای بسیار زیبایی هستند که روی کالاهای مختلف چسبانده می شود . شما میتوانید لوگو یا آرم شرکت یا برند خود را تبدیل به لیبل بسیار زیبای ژله ای نمایید .لیبل ژله ای لیبل هایی می باشند که به صورت تمام رنگی چاپ می شود و یک لایه ی ژله ای به ضخامت حدودا ۳ میلی متر روی آن کشیده میشود که طرح چاپی ما را بسیار زیبا می نماید .

اطلاعات بیشتر درباره لیبل ژله ای

لیبل و برچسب گچی

برچسب گچی از حساسیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است مقاومت لیبل گچی از شبرنگ اموال بسیار بیشتر می باشد و رنگ لیبل گچی فقط سفید مات است و قابلیت چاپ چهار رنگ را دارد .لیبل گچی به هیچ وجه یک تکه از سطحی که به آن چسبیده جدا نمی شود ، بلکه هنگام جدا نمودن از سطحی که به آن چسبیده ، کاملا تکه تکه و خورد می شود.

اطلاعات بیشتر درباره لیبل گچی

لیبل و برچسب کاغذی

لیبل های کاغذی در دو نوع براق و مات موجود می باشد ، و بسته به نوع کار ما مورد استفاده قرار می گیرد . لیبل کاغذی ایرانی از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و قیمت لیبل کاغذی ایرانی بسیار مناسب می باشد . البته لیبل کاغذی ایرانی دارای مارکهای مختلفی می باشد ، بهترین مارک لیبل کاغذی ایرانی مارک نقره ای می باشد .چسبندگی لیبل کاغذی ژاپنی از لیبل کاغذی ایرانی کمتر است ، اما کیفیت لیبل های ژاپنی بهتر است ، اما لیبل های ژاپنی در مقایسه با لیبل های ایرانی خیلی فرق نمی کند .

اطلاعات بیشتر درباره لیبل کاغذی

لیبل و برچسب رول

لیبهای پشت چسبدار (self adhesive label) دردو حالت رول Roll و شیت Sheet ،چاپ وآماده می گردند. برچسب های رول که درصنایع مختلف همچون صنایع داروئي،آرايشي وبهداشتي،غذائي،صنعت نفت وغیره مورداستفاده می باشند،بیشترمورد توجه شرکتهائی هستندکه جهت افزایش تولید،رعایت استانداردهای بهداشتی ،کاهش هزینه های پرسنلی وعوامل دیگراز دستگاههای لیبل چسبان بصورت تمام اتوماتیک درخط تولید استفاده می نمایند.

اطلاعات بیشتر درباره لیبل رول

لیبل و برچسب ضمانت

لیبل و برچسب بارکد

بارکد نوعی نمایش تصویری اطلاعات بر روی سطوح است که اطلاعات آن را می توان توسط ماشین بازخوانی کرد.

چاپ بارکد بر روی انواع لیبل ها در سایزهای مختلف، چاپ بارکد و شماره سریال بر روی انواع کاغذ پشت چسب دار. چاپ بارکد بر روی برچسب اموال ، چاپ بارکد بر روی برچسب کاغذی ، چاپ بارکد بر روی برچسب پی وی سی PVC ، چاپ بارکد بر روی برچسب متال و …

اطلاعات بیشتر درباره لیبل بارک

لیبل و برچسب پلمپ و گارانتی
چاپ لیبل پلمپ در انواع مختلف و در سایز های گوناگون، بعد از تولید محصول در یک شرکت و یا کارگاه تولیدی ، مدیر تولید برای اطمینان دادن به مشتریان و حتی فروشندگان محصول ، روی درب کالا لیبل پلمپ نصب می نماید .

اطلاعات بیشتر درباره لیبل گارانتی

لیبل و برچسب های پشت چسب

چاپ لیبل های پشت چسب دار کاغذی و فیلم های پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پی وی سی و فیلم ها و کاغذ های متالایز برای مصارف دارویی، غذایی و صنعتی، آرایشی، بهداشتی و… با طرح و رنگهای دلخواه . چاپ و تولید انواع لیبل بصورت رول در سایزهای استاندارد یا سایزهای متفاوت و دلخواه.

اطلاعات بیشتر درباره لیبل پشت چشب دار

لیبل و برچسب اسکرچ

اسکرچ پوششی امنیتی می باشد که از ترکیب موادی خاص تهیه می شود و به این دلیل خاص گفته می شود که باید دو خصوصیت اصلی ذیل را دارا باشد: اولا با خراش ناخن یا وسیله دیگری براحتی ازبین برود دوما مطالب یا شماره زیر اسکرچ حتی با تابیدن نور شدید از پشت آن قابل دیدن نباشد. امروزه استفاده از اسکرچ(پوشش امنیتی) بر روی کارت های شارژ تلفن همراه، کارت های قرعه کشی وبه طور کلی مواردی که به صورت شیت  می باشد امری متداول است ولیکن استفاده از این پوشش بر روی لیبل(برچسب) به صورت رول و با هزینه پایین به سختی امکان پذیر می باشد.

اطلاعات بیشتر درباره لیبل اسکرچ

لیبل و برچسب پلی کربنات

لیبل پلی کربنات لیبل های محکمی می باشند که بر روی پانل  دستگاه های الکترونیکی و دستگاه های صنعتی چسبانده میشود و از استحکام بالایی برخوردار است که در برابر سایش و دست کشیدن زیاد چاپ روی آن از بین نمی رود. لیبل پلی کربنات مورد استفاده شرکت ها و کارگاه هایی می باشد که دستگاه تولید می کنند و برای پنل آن نیاز به لیبل پلی کربنات دارند که بر چسب های پلی کربنات به صورت رنگی بوده  و قسمت هایی از آن برای دگمه های دستگاه ها برش می خورد .

اطلاعات بیشتر درباره لیبل پلی کربنات

لیبل و برچسب متال

برچسب متال از نوعی آلیاژ فلز ساخته شده است، و مقاوت زیادی از نظر کشیدگی دارد وهمچنین لیبل متال در دمای بین منهای ۴۰ درجه سانتیگراد و مثبت ۲۲۰ درجه سانتیگراد تمام خواص خود از جمله چسبندگی را حفظ می کند، و ضد خش بوده کیفیت چاپ روی آن عالی است . لیبل متال در مقابل حرارت و شوینده های قوی مقاوم می باشند، بیشترین مصرف این لیبل متال در بخش لوازم خانگی و در بخش تولید لوازم خودرو و الکترو موتورها به عنوان شناسه محصول استفاده می شود، برچسب های متال دارای رنگ نقره ای میباشند.

اطلاعات بیشتر درباره لیبل متال

لیبل و برچسب A4 و A5
چاپ لیبل های پشت چسب دار برای سایز های A4 و A5 و کوچکتر با اشکال مربع و مستطیل به صورت فوری انجام میشود.لیبل های آ۴ و آ۵ را میتوانید در هر تعدادی که بخواهید چاپ کنید و محدودیتی در تعداد وجود ندارد . این سایز ها هم به صورت دیجیتال فوری ( بدون محدودیت در تعداد )  و هم به صورت افست چند روزه ( حداقل تعداد ۱۰۰۰ عدد ) چاپ میشوند.بسته به نوع کاربری لیبل های چسب دار میتوانید روکش برای آنها سفارش دهید. روکش هایی که در چاپ دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرد سلفون مات و براق – لمینت مات و براق میباشد. روکش لیبل ها در چاپ افست میتواند انواع سلفون و لمینت ، یو وی موضعی ، طلاکوب و … باشد.

اطلاعات بیشتر درباره لیبل A4 و A5

لیبل و برچسب A4
چاپ طرح دلخواه شما بر روی برچسب سایز A4 گلاسه. چاپ طرح مورد دلخواه شما بر روی لیبل (کاغذ برچسبی) سایز A4 با کیفیت دیجیتال ! (کاغذ فتوگلاسه)

اطلاعات بیشتر درباره برچسب A4

?>