چاپ فاکتور چاپ لاوین

چاپ اجاره نامه و مبایعه نامه:

جهت چاپ اجاره نامه نیاز به مجوز از اتحادیه و صنف مربوطه می باشد .

اجاره‌نامه به سند نوشتاری قرارداد اجاره گفته می‌شود که بین صاحب ملک (موجر) و اجاره‌کننده (مستأجر) تنظیم می‌شود که شامل مشخصات طرفین قرارداد و میزان اجاره بها و مدت اجاره و مورد اجاره و شرایط طرفین در آن می‌باشد.

مبایعه نامه قراردادی است که طی آن بیع انجام شده است .

بیع به قراردادی اطلاق می شود که طبق آن مالی به دیگری  فروخته می شود ، در نتیجه عرفاً قرارداد مکتوبی که بین طرفین (فروشنده و خریدار یا بایع و مشتری) تنظیم می گردد و بر اساس آن مالی در مقابل دریافت عوض یا بهاء یا قیمت فروخته می شود، مبایعه نامه به شمار میرود.

اصطلاح مبایعه نامه به صورت «بیع نامه» نیز به کار می رود و مفهوم آن تفاوتی با مبایعه نامه ندارد . مبایعه نامه عموما باید شامل موارد زیر باشد :

۱_ مشخصات طرفین (خریدار و فروشنده)

۲_ موضوع معامله (مالی که فروخته میشود)

۳_ بهاء معامله (قیمت مال موضوع معامله)

۴_ شرایط قرارداد (مواردی که در مورد معامله با توجه به اراده طرفین قرار است انجام شود یا تعیین تکلیف در مورد برخی از شرایط قرارداد)

براساس اين گزارش مبایعه نامه و قولنامه از مهمترین شرایط برای هرگونه نقل و انتقال املاک و مستغلات می باشد.

چاپ اجاره‌نامه ، مبایعه نامه ، قولنامه و اجاره نامه به شکل های مختلف انجام میپذیرد ازجمله : چاپ مبایعه نامه تحریر ۳برگی سایز A3 ، چاپ مبایعه نامه تحریر ۳ برگی سایز B4 ، چاپ مبایعه نامه کاربن لس ۳ برگی سایز A3 ، چاپ مبایعه نامه کاربن لس ۳ برگی سایز B4 ، چاپ قول نامه تحریر ۳ برگی سایز A3 ، چاپ قول نامه تحریر ۳ برگی سایز B4 ، چاپ قول نامه کاربن لس ۳ برگی سایز آ۳A3، چاپ قول نامه کاربن لس ۳ برگی سایز B4 و …

?>